Arta din România

Ana Zoe Pop

Posted in Secolul XXI by artistiromani on January 14, 2009

Sculptor, grafician, artist video, Ana Zoe Pop este un artist complet şi foarte complex. Aproape doctor în sculptură, artista îşi împarte cariera între lucrul în atelier şi munca de muzeograf, la Muzeul Naţional de Artă al României. Ce lucrează puteţi vedea aici: http://anazoepop.com/index.htm. Eu o să vă povestesc câte ceva despre omul Ana Zoe Pop. Am avut ocazia să pot câteva discuţii cu ea, şi am aflat că împarte un atelier în Lahovary cu soţul ei (tot sculptor). Aici îşi petrece fiecare după-amiază lucrânnd pentru expoziţie personala din 2010 care va cuprinde peste 100 de lucrări noi. Am aflat că l-a cunoscut îndeaproape pe Paul Neagu, că nu-i place Parisul pentru că “se mişcă lumina”.  Ana-Zoe are mereu poveşti interesante, ador s-o ascult povestind! Pentru că, atunci când stau de vorbă cu ea am impresia ca are ceva mai mult decât un simplu om. M-a frapat sensibilitatea, atenţia deosebită pentru detalii şi lucruri mici şi o capacitate aparte de a vedea frumosul în absolut orice. Este atât de pozitivă încât după o discuţie cu ea nu poţi să nu pleci împăcat şi plin de energie. Am în plan să-mi cumpăr o sculptură semnată Ana Zoe Pop… Şi pe lângă faptul că îmi place tot ce lucrează, am şi o supersiţie: am senzaţia că tot ce atinge se încarcă cu energie pozitivă!

zoe

Tagged with:

Leave a Reply

