Arta din România

Sorin Tara, “Black Rumania”, sculptură

Posted in Secolul XXI by artistiromani on January 23, 2009

web_sorin_tara_1

Black Rumania – sau bestia lui Tara (cum o numesc eu) este una dintre lucrările semnate de Sorin Tara, pentru expoziţia de grup Ultima Tentaţie. Expoziţia a avut loc anul trecut la Galeria Anaid. Când am aflat că, în februarie, urmează la Anaid o expoziţie personală Sorin Tara mi-am amintit de această lucrare.  O sculptură – instaliaţie, din fel de fel de obiecte găsite de artist te-miri pe unde. Oase, lemn, fier, coarne , cuie… Asamblajul final arată ca o bestie, o sperietoare – o imagine care-ţi rămâne în cap, te bântuie şi visezi urât din cauza ei.

Abia astept să se deschidă (in martie) expoziţia lui Tara de la Anaid. Îmi place ce lucrează. E nebun. Dar e un nebun foarte inspirat şi creativ. Pe undeva se vede o sclipire de geniu în ceea ce face.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sorin Tara « Litere Libere said, on December 17, 2009 at 6:27 am

    […] face pentru că nu sunt critic de artă dar, la nivelul bunului simţ, mie nu mi se pare atât de „ciudat” precum i s-a dus vestea. Cel puţin faţă de alţi artişti care au mai apărut printre postările […]


Leave a Reply

