Arta din România

Atitudini nihiliste

Posted in Uncategorized by artistiromani on May 7, 2009
de laWordPress către artistiromani@gmail.com
data26 aprilie 2009, 00:32
subiect, Atitudininihiliste has invited you to use WordPress
trimis dewordpress.com
ascunde detaliile 26 apr. (Acum 12 zile) Răspundeţi
 
“Howdy ,
You have been invited to create a free WordPress blog.  To accept this invitation, visit
http://wordpress.com/invite/a2ee635b68343ac6dd0bfb8d5157d5c3
Atitudininihiliste personalized this invitation by writing:
“te invit sa vorbesti sincer despre arta contemporana romaneasca.despre ce e prost in ea. despre ce trebuie schimbat. hai sa facem ceva!”
Welcome,
The WordPress Team
PS. If you are new to blogging check out:
http://faq.wordpress.com/im-new-to-blogging
(If clicking the links in this message do not work, copy and paste them
into the address bar of your browser).

Mail-ul de mai sus l-am primit acum aproape doua saptamani. Nu am apucat sa ma gandesc la propunere, dar in seara asta am primit din nou invitatia pe adresa mea de e-mail personala. Asa ca voi da un raspus acestei propuneri, aici.

Blog-ul “Arta din Romania” nu este interesat sa colaboreze cu “Atitudini nihiliste” Dupa cum probabil ati observat, aici apar multe anunturi legate de vernisaje si expozitii de arta contemporana. Rar, cand am timp scriu o parere despre un artist/o expozitie/o tendita etc. As face-o mai des, dar timpul nu-mi permite. Imi pare rau pentru asta.  Nu cred ca exista nici un fel de urma de nihilism in posturile  mele sau ale persoanelor cu care am colabrat pentru acest blog.

Incerc sa-mi pastrez anonimatul pentru ca acest blog nu este personal. Se vrea un blog de cultura, si cred ca mi-a iesit.  Nu vreau sa scriu singura pe acest blog. Daca sunt persone interesate sa publice ceva (cum dealtfel s-a si intamplat) sunt foarte deschisa la colaborari.  Dar nu am timp sa scriu pe alte bloguri. Si nici chef. Asa ca nu inteleg de ce din tacerea mea intiala nu s-a inteles acest lucru. De ce si invitatii personale?

Am lasat vreodata sa se intrevada in atitudinea mea o atitudine prea critica, sau nihilista vizavi de arta contemporana romaneasca? Sper ca nu. Desi lucrez cu arta moderna, urmaresc initiativele artistilor contemporani romani. Si imi place peisajul contemporan romanesc. Este divers si activ. Inca in formare, dar treptat iesim din amorteala comunista.

Am o mare dilema? Daca aveti o pozitie vizavi de arta contemporana, vizavi de artistii romani, de ce nu va ocupati s-o argumentati singuri? Fratilor, vedeti-va de treaba fiecare! Nu gandim toti la fel, nu avem motive sa ne imprietenim daca nu avem nimic in comun.

Da, m-am enervat.

Leave a Reply

