Arta din România

Cine expune la MNAR?

Posted in expozitii, muzee by artistiromani on June 23, 2009

Intr-un interviu acordat revistei THE ONE, Anna Lesko se declara pasionata de pictura, arta pe care o practica cu fruntea sus, fiind eleva “maestrului” Sabin Balasa. Pana aici nu am nimic de obiectat, traim intr-o tara libera, fiecare face ce vrea cat timp nu-i afecteaza pe cei din jur. Interesant este ca, basarabeanca sustine in acelasi interviu ca ar fi expus la Muzeul National de Arta. Si nu oricum: la invitatia celor din muzeu. Ma-ntreb ce-si imagineaza Anna Lesko cand poate sa faca asemenea afirmatie. Oare crede ca echipa MNAR a venit cu barca de hartie peste Prut si poate incradra in categoria “arta” orice chestie pictata?

The ONE: Esti pasionata si de pictura. Mai mult, ai luat lectii chiar de la Sabin Balasa. Cum a ajuns Anna Lesko sa expuna la Muzeul National de Arta?
A.L.: Cei de acolo mi-au vazut lucrarile si mi-au propus acest lucru, iar eu am acceptat, fiind mandra de o expunere a tablourilor mele la Muzeul National de Arta. Imi place mult sa pictez.

 Mie imi place sa sofez, dar n-am permis.

Tagged with:

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. remusgrecu said, on June 24, 2009 at 6:20 pm

    Romanie de cacat, au ajuns toate curvele sa expuna la Muzeul National de Arta, si unde mai pui, eleve ale unui alt idiot Sabin Balasa. Ha ha…Arta romana e inexistenta, lumea trendy a Bucurestiului fara inceput si sfarsit care copiaza ce vede in west, si o alta lume a bosorogilor ramoliti care sunt mari artisti intr-o lume paralela… Curand Gigi Becali va fi inaltat la rangul de maestru emerit al artelor :)) si copii fara talent ai “maestrilor” din Nicolae Grigorescu fac legea …Asta e Romania, arta basarabeana la Muzeul National de Arta…


Leave a Reply

